İnci Rüstəmli

İnci Rüstəmli
@Nazi2022
"Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları, sokaktakilerden daha çok sevdim. "
"Neyi bekliyoruz, Zeze?" "Gökyüzünden güzeller güzeli bir bulutun geçmesini."
Sayfa 67·Kitabı okudu
Reklam
"N'oldu, Zeze?" "Hiç. Şarkı söylüyordum." "Şarkı mı?" "Evet." "Demek ki kulaklarım sağır olmuş."
Sayfa 14·Kitabı okudu
"Bende senin için bir şey yaparım." "Öpermisin?" "Öpmeyi pek sevmem." "Sarılırmısın? "
Sayfa 20·Kitabı okudu
Sarılalım mı? Belki geçer....
Aşk
Reklam