İnci Rüstəmli

İnci Rüstəmli
@Nazi2022
"Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları, sokaktakilerden daha çok sevdim. "
Reklam
İnsanları kitap gibi düşünün ve kapaklarına aldanmayın. Okumaya başlayınca içi boş mu, dolu mu anlarsınız.
Hayat
Bana en iyi gelensin...
1000Kitap
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?.. Dudaklar gülerken İnsan ağlayamazmı? -Victor Hugo
Aşk
Senli yarınlar istiyorum. İçinde ben. İçimde sen.
1000Kitap