Nazif

Nasıl olurdu
İnsan oturup böyle olmasaydı nasıl olurdu diye ömür boyu kafa yoramaz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geri kalanı
Yaşamın geri kalanı bir boşluk olarak uzanıyor önümde.
Geçmiş
Ama gereksiz yere deşiyorum geçmişi, neredeyse hastalıklı bir biçimde.
Dönüm Noktaları
"Dönüm noktaları”ndan söz etmek iyi güzel de, kişi bu gibi anları ancak geçmişe dönüp baktığında görüyor.
İnsanlar
İnsanların birbirilerine bu kadar hızlı ısınabilmeleri ne tuhaf!