Bazı kitaplar vardır; okursunuz, biter ve onu elinizden bırakmak istemezsiniz. Keşke biraz daha devam etse, dersiniz. Ama bitmiştir bir kere. Bence bu kitap da öyle.
Tek kelime ile; mükemmel. Adını, namını sonuna kadar hak etmiş bir kitap. Kitap okumayı seven, edebiyat ve klasik düşkünü herkesin mutlaka okuması gereken bir kitap.
Keyifli okumalar.