Doğu Türkistan da bıraktım kalbimi . O yüzden ne zaman yüzümü doğuya çevirsem durmadan kanıyor içimdeki boşluk ...Sizin hiç oğlunuz öldü mü ,gözünüzün önünde hiç oğlunuz öldürüldü mü, biliyorum cevabını..
Bu yüzden kalbimdeki acıyı yalnız Allah anlıyor ..(Gülbine Nur muhammed )