Bazı şevhet düşkünleri yüzünden aşkı hep yanlış anladık , oysa aşk çayı koyup hayalini kurmaktı bir karşılık beklemeden sevmekti, incitmemekti,kırmadan parçalamadan uzaktan sevmekti
Hani şair diyor seni seviyorsam bundan sana ne diye...
Ne doğru demiş