NazımSaki

NazımSaki
@Nazimsaki
Biraz kendime geleyim.. yastığına mısralar serpeyim.. Ahmed Arif
Öğretmen /Yönetici
Üniversite /Edebiyat
203 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Liza için hava aydınlandıktan sonra yatakta yatmak, karanlıktan sonra evin dışında olmak kadar büyük günahtı..
Edebiyat & Roman
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öğretmen gelin :)
Oğlu öğretmen kadınla evlenen aile ne kadar gururlansa yeriydi.. Bir öğretmenin çocuklarının hem ırsi hem de edinilmiş entelektüel avantaja sahip olduğu düşünülürdü..
Edebiyat & Roman
Yalnızlık
Yalnızlık içinde yaşanılan bir şeydir, ama bizi dünyaya bağlar. Her türlü yaratıcılığın anasıdır ve her adamı diğerlerinden ayrı kılar.
Edebiyat & Roman
Kendi etrafına bir perde çekti, yüzünden ifadeyi, gözlerinden ışığı sildi, konuşmasını susturdu..
Edebiyat & Roman
Karşındakine daima ölümden önce bir kaçış yolu bırakman gerekir..