Bir elif gibi yalnızım.Ne esrem var ne ötrem,ne beni durduran bir cezmim,ne bana ben katan bir şeddem,ne elimden tutan bir harf ne anlam katan bir harekem.Kalakaldım sayfalar ortasında bir okuyan bekledim bir hıfs eden belki gölgesini istedim gönlümdekinin med gibi olmadı hiç biri şimdi içim elif sızısı yalnızlığım elif yalnızlığı...