Hakikati hakiki vasıtalarla arayacaksın... Batı buna pozitif ilim der. Allah bize görünen alemi reel ve matematiksel verilerle değerlendirip anlamlandırmak vazifesi vermiş, aklını kullanacaksın hayalini değil. Aklını kullanmanın sınırı da 'haddini bilmektir'. Ben hakaret etmiyorum, eleştiriyorum. Bu ümmetin eleştiri mantığı yok. Bütün dava o.