Kitabı okumaya başladığım da başlarda çok sıkıldım ve nereye bağlanacağını gerçekten merak ettim. Okumaya devam ettikçe nasıl güzel bir şey okuduğumu fark ettim gerçekten çok güzel bir şekilde ötekileştirmeyi toplumun dayattıklarını eşitsizliği anlatmış. En güzel kısmı da bir çocuk gözünden bunları okumak