Nazan gercek

Nazan gercek
@Nazohan86
İyi bayramlar kitap dostları.......
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Babalar günü kutlu olsun. Grubun değerli üyeleri babalar ,baba adayları en güzel gün sizin olsun.......
8/10
·168 syf.··
2017 53. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 17 Haziran 2017 23:58
Yazarın kalemi çok sağlam okuduğum ikinci kitabı yine çok begendim. Yazar bu kitapda 8 yaşında bir çocuğun hikayesini anlatmaktadır. Yalnızlık ,haksızlık , çıkarcilik kitapda fazlasıyla ele alınmış. Kitap hakkinda söylenecek , dusunecek o kadar çok varki Aytmatov çocuğun saf ve temiz dünyasından , hayatın acı gerçeklerine doğru yola çıkmıştır. Bence herkesin okumasi gereken muhtesem bir eser.
Edebiyat
Beyaz GemiCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202387,5bin okunma
İnsandaki çocuk vicdanı ,tohumdaki öz gibidir. O öz olmadan tohum filizlenmez, gelişmez. Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin , insanoğlu dogdukca ve öldükçe , insanoğlu yasadikca, hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır.

Nazan gercek

, bir kitap okudu
8/10
·168 syf.··
4 saatte okudu
·
2017 53. kitabı
Cengiz Aytmatov
8.2/10 · 87,5bin okunma