Bir sherlock holmes klasiği daha birbirinden farklı oykulelerle ve çözülmemiş cinayetler ,soygunlar ve bir sürü olayları çözen Sherlock Holmes yine iş başında tabiki Watson u unutmak olmaz. Yazarın kalemi güçlü ve sağlam sizi içine hapsedebiliyor. Olaylar asla gizli kalmayip üstün zekası ve harika gozlemleriyle isbitirici karakterimiz herşeyi çözüme kavusturuyor. Ben keyifle okudum sizede tavsiye ederim.
Malesef kitabı zorla okudum. Çünkü hiç beğenmedim. Çok kötü bir huyum var malesef kitabı sevmesem de yarım bırakamıyorum. Kitapta Afet hanim ve 3 bekar kızın evlenme çabalarını anlatmaya calismislar.ben pek sevmedim kitabi boşuna zaman kaybı. .....m