Mehmet, Emrah, Selinda, Kardelen, kısaca "Meks" grubu. Arkadaşlık, dostluk birlik ve beraberliğin anlatıldığı, güzel bir arkadaşlığa sahip 4 gencin yaşadığı olayların anlatıldığı gençlik kitabı. Üniversitede okuyan gençlerin okulda yaşadıkları, kampa gitmeleri, takım kurmaları, en sonda evlatlık olduklarını öğrenmeleri. Olay geçişleri ani geldi ve karakterlerin davranış biçimini sevmedim onun dışında iyiydi. Herkes gibi bende sanki gençlik dizisi seyrediyormusum gibi hissettim.
.
.
Ayrıca kitabin geliri lösemili çocuklara ve sokakta kalan insanlar için kullanılacak olması güzel düşünce.
.
Arka kapak
#alıntı
Çocuktuk o günler, kim bilebilirdi ki büyüdüğümüzde sorunlarımız da büyüyeceğini. Biz büyükleri gördükçe büyümek istedik, çocukları gördükçe çocuk olmak. Neşeli günler vardı, sokakta misket oynamayı, ip atlamayı, mahalle maçları yapmayı özledik. Biz insanların samimiyetini özledik. Sokakta bağıra bağıra su istemeyi, ekmek arası salça istemeyi özledik.