Yetim ve öksüz bir çocuk "Eren", karısını cok seven bir profesör "Behram". Cinayetler, cinayetleri çözmeye çalışan bir polis "Merih". Psikolog bir kadın "Güneş". Kuantum fiziği, zaman yolculuğu, çözülemeyen cinayetler. Kurgusunu çok başarılı buldum. Olay geçişleri güzeldi. Hele Son bölümdeki kurgu muhteşemdi. Bitmesin istedim, bilmek istedim. Devamında neler olacak çok merak ediyorum. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Beklediğimden çok çok başarılı buldum ve sevdim. Yabancı film tadında bir kitaptı.
#alinti
Tek bir canlıya bile olsa gerçekten aşk besleyememiş insan ne için yaşardı ki?
-Ateşin önünde üç kelebek vardı. Birincisi ateşe yaklaştı ve "Ben aşkı bilirim..." dedi. İkincisi ateşe kanadını değdirdi ve "Ben aşkın nasıl yaktığını bilirim...." dedi. Üçüncüsü kendini ateşe attı ve kül oldu. Aşkın ne olduğunu ondan başkası bilmiyordu...
Fil SaatiTuğba Sarıünal · Destek Yayınları · 20202,019 okunma
Sahi bir zamanlar ikisi de gençti. Zamanın insanı uyuşturma etkisi vardi sanki. Zamanla gelen her şeyi kabulleniyor ve bir zamanlar olduğunuz kişiden, gençlikten, sahip olduklarınızdan yavaşça uzaklaşarak şu an sahip olduğunuz kişiyi benimsiyor ve sanki böyle doğmuş gibi hissediyorsunuz.