"Sevme ve nefret etme"İşte herhangi bir bilgeliğin ilk yarısı."Hiçbir şey söyleme ve hiçbir şeye inanma" İşte bu da diğer yarısı.
Instegram.com/kitap.ozgurluktur_
"İnsanlar üç türlüdür: kendi deyişleriyle hayatlarını yaşamayı amaç sayanlar, yani yemeyi, öpmeyi, zengin olmayı, onur kazanmayı...Sonra, kendi hayatlarini değil, bütün insanların bir olduğunu anlarlar ve insanları ellerinden geldiği kadar aydınlatmak, sevmek ve onlara iyilik etmek için savaşirlar. Bir de, bütün evrenin hayatını yaşamayı amaç edinenler var; her şey, insanlar, hayvanlar, bitkiler, yıldızlar; hepimiz bir bütünüz; biz hepimiz aynı korkunç savaşın içindekileriz. Hangi savaş mı? Maddeyi ruha dönüştürme savaşı!..."