"Sevme ve nefret etme"İşte herhangi bir bilgeliğin ilk yarısı."Hiçbir şey söyleme ve hiçbir şeye inanma" İşte bu da diğer yarısı.
Instegram.com/kitap.ozgurluktur_
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Son zamanlarda okuduğum en iyi kitaplardan biri "Güvercin"; Takinti ve yalnızlığın psikolojik boyutlarini cok iyi işleyen, mükemmel tespitleri olan bu duyguları yoğun bir şekilde okuyucusuna aktarabilen ve akıcılığıyla en iyi uzun öykü kitaplarindan biri diyebilirim.🖒 Okuyun.