Gecikmiş bir bahar telaşı var üzerimde.
Dallarım tohumlanmış da çiçek açmamış gibi.
Bir kuş sesi işitiyorum, Ağzında bir mektup bekliyor pencerede beni.
Yakınlaşıyorum.. Tam uzanacakken boşluk karşılıyor ellerimi, Kapanış nüksediyor gözlerime arzuluyor sonsuzluğu.
Ah mahvediyor bu telaş beni…
#NazlıGünebakan
Merhaba sevgili okurlar, İngiliz edebiyatının nadide yazarlarından Wilde'nin okumakta geç kaldığım kitaplarından biri daha. İç dünyayı cok güzel yansıtan bi eser. Önemli olan içimizdeki iyiliği hiçbir zaman kaybetmememiz. Dış görünüş iç görünüşün yansımasıdır aslında, beni çok etkiledi okumanızı şiddetle öneririm