Seven sevileni böyle bekliyor, âşık maşuku böyle bekliyor diye düşündüm. Kaç bin zamanda, Kaç bin âşık maşukunu böyle beklemişti acaba? Gül bülbülünü mum pervanesine hangi çağlarda ne kadar beklemiş de hasreti böylesine varlık yüzüne yazmışlardı? Kaç Mecbun Leyla’yı,hangi Ferhat Şirin’i böyle beklemenin tereddüdünü yaşamıştı?