Her ne ki arıyorsun ;aradığın ancak sensin… İyinin de, kötünün de fidanı senin içinde büyür… Her meyvenin içi, Kabuğundan yeğdir… Sen göremiyorsun diye bu alem yok değildir…
İkimizde kendi ihtiyaçlarımızdan geçip yemek diğerimizin ihtiyaçlarını düşünür olmuştuk. Artık ben dediğimizde aslında sen demiş oluyorduk.” Anladım ki insan bu dünyaya bir dava için değil bir sevgi için gelebilir”
Sen beni, sevdiğin, ben de seni sevdiğim için aramızda bir dünya yaratıldı. Ben de, Sen de bu dünyadaki her şeyi sevdik; Her şeyde bizi sevdi. Tıpkı âlemdeki her şeyin Allah’ı sevmesi gibi.