Nazlı İnel

Nazlı İnel
@Nazzzliii
Âlem-i Bâtın
İnsanlardan nefret bile etmediğini gördüğün zaman şaşıracaksın. Neden böyledir bilmiyorum ama çoğunlukla böyle olur.
Sayfa 15
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Mağluplar bir bilgeliği vardır. dünyanın mağlupları ,dünyayı yerleşmeye değer bir yer olarak görmeyenlerdir.
İnsan bir başkasını en çok yaralarından tanır. Kendi yaralarından .
Gururumu körler taşa tuttular ,düş kırıklığım dilencilerin ayakları altında ezildi.
Güzellik ancak onu durup temaşa edecek zamanınız varsa size bir şeyler söyler.