2022'nin son kitabını ilan ediyorum #BelkiBirGünUçarız.
Yeni bir yıla girerken kitabın isminin anlamlı bir katkı sunmasını bekliyorum
İlk kez Aylin BALBOA okudum ve kitap zevkine güvendiğim bir influencer önerisiyle okudum. Kitabı 1 günde bitirdiğim için akıcı olduğunu düşünüyorum. Sahi söylemeyi unuttum: Kitap öykülerden oluşuyor hatta kısa öykülerden. Öykü kitabı okuduğum zaman genellikle içerisinde beğendiğim ilk 3 öyküyü falan aklımdan seçerim. Ancak maalesef benim bu kitap çok beğendim waaoow falan diyeceğim bir öykü olmadı ya da ben kitaptan anlamamışımdır belki o yüzden mutlaka kendinize şans verin. Neticede herkesin bir öykü ve kurgu tarzı var. Yine de kitabın en beğendiğim öyküsü Tavan. Sanırım en uzun öykü de o.
Öykü okumayı seviyorsanız yazara şans verin derim.
Umarım 2023'de de Birlikte olur ve bol bol okuruz. Şimdiden mutlu seneler