Tehlikeler dersen kim kaçabilir ki onlardan? Masasında otururken veya şapkasını başına geçirirken de tehlikeyle karşılaşabilir insan. Olacak olan olur!
İnsan, dünyaya, hakikatlere tahammül edebilmek için değişik yollar buluyor. Benimki de bu; okumak! Kimi işine sarılır, kimi paraya sarılır, kimi sevgiye, kimi de nefrete.
"Öğrendiklerini öğrenmemiş gibi yapamazsın. Kitapta ne yazıyor, biliyor musun?" diye sormuştu.
Hangi kitapta der gibi utançla yüzüne bakmıştım.
"Öldürmeyeceksin yazıyor! Peki niye hala öldürüyoruz? Kitabı okumadık mı?"