NeBileyimFüsun

NeBileyimFüsun
@NeBileyimFusun
okur
Bunca yıl yaşadın; zaman oldu, anlamlı yaşadığını bile sandın; ama anlayamadın yaşamının anlamını ---- sana kendi anlamıyla gelmedi yaşamın.
Reklam
Kendin olmayı yeniden öğrenmen gerek ---- yıllar yılı unuttun onu yalnızca: Bunu da "koşullar"a, "hayatın akışı"na, "sorumlulukların"a falan bağlamaya kalkışma --- bahane bulmağa çalışma: Sendin, sendeki asıl senin anlamını, önemini, değerini gözardı eden: korkaklıkla işin kolayına kaçan...
----- nasıl da zor bu; ama, nasıl da güzel, yeniden canlanmak--- yaşamının toz tutmuş hayallerini silkeleyip bahar güneşine çıkarmak- -
Bir iç, en içten, en içteki, sesine bile aykırı düşebilir mi kişi? ------ Düşer...
Bastığı taşlarla konuşuyor ayağım, sesimi her günün duvarlarının arasından kuşlar alıp götürüyor.
Reklam