Ben dua ederken sadece aklımdaki şeyi istiyorum sanıyordum. Ama ‘Allah’ ismini okuyunca bunun tek bir isteğin ötesinde olduğunu düşündüm. Benim aklıma gelmeyen, bilmediğim ihtiyaçlarımı da tek bir isminle bana veriyormuşsun gibi hissettim. Sanki insan fark etmediği ihtiyaçlarıyla da Allah’a yöneliyor. Allah ismiyle dua etmek aslında her şeyi kapsayan bir yönelişmiş. Çünkü Sen sadece bir şeyi veren değil, her şeyi kuşatansın.
Ben bazen korkularıma, geleceğe ya da eksik hissettiğim şeylere çok takılıyorum Allah’ım. Ama Sen benim bilmediğim taraflarımı da biliyorsun. Kalbimi sadece istediğim şeylere değil, Sana yöneltmeyi öğret bana. Beni yalnız kaldığımda da, kararsız kaldığımda da, yanlış yaptığımda da Sana yakın tut. Hayatımın her yerinde Seni doğru hissedebilmeyi nasip et