Hiç şüphe yok ki bunun olması için bir erkeği sevmem gerekiyor.gerçek anlamda bir erkeği..hiçbir engelden korkmayan,beni ileriye sürükleyebilecek biri..benden hiçbir şey istemeden,hükmetmeden.. üzerimde, nefsimi ayaklar altına almadan, beni sevecek ve hayat yollarında benimle olacak, birlikte yürünecek şahsi...
Kalbimde ona karşı sonsuz bir şefkat vardı, yatağında nasıl uzandığını, ne kadar yavaş nefes aldığını, saçlarının yastığa nasıl dağıldığını hayal ettim ve hayatta izleyecek büyük bir mutluluk olamayacağını düşünürdüm.