Sevgi karşılıklıdır.Siz onları seviyorsunuz,onlar da sizi .Siz tanrı’yı seviyor,ona şükrediyorsunuz,o da sizi seviyor.Tanrı en çok sevmeyi bilenleri sever.
Kendimizin farkına vardığımız günden beri hepimiz,önemli,sevilen ve sayılan insan olmak isteriz.Bu vazgeçemediğimiz ,içgüdüsel bir tutkudur.Bu tutkuyu doyuramadığımız sürece mutsuz oluruz.