"Sana bir şey söyleyeyim mi? İnsan kendinden nefret edebilen tek canlıdır."
"Kendinden nefret mi ediyorsun?"
"Evet."
"Neden?"
"Böyle biri olduğum için...Başka biri olmayı ne kadar çok isterdim."
Bu sevgili Tanrı ne hastalıklı bir şey olmalıydı! Yarattıklarına acılarla, hastalıklarla ve ölümle işkence edip onları seyretmekten zevk mi alıyordu acaba?