Romanı okurken duyduğum zevki anlatamam başta karmaşık gelebilir ama yılmayın okudukca seveceğinize eminim. Yazar kendi yaşamsal hayatını bi nevi de kendi yalnızlığını ele almış. Romanda benzer isimler geçiyor ve çarpık ilişkilerin savaşın olduğu kitabın biraz karanlık bir yanıda var. Başta karmaşık gibi görünsede zevkle okunulaçak bir kitap.. okumuyan varsa mutlaka okumalı Gabriel Garcia Marquez