İlk defa bir Ahmet Ümit kitabı okuyorum eminim son olmayacak. Ve tek kelimeyle BAYILDIM. Son 50 sayfayı okurken zaten şaşkınlıktan gözlerim kocaman açıldı ve gözlerimi kırpmadan okudum yani. Hiç ama hiç beklemediğim bir sondu. Yani zaten kitabın ilk sayfasından itibaren o kadar güzel yazmış ki Beyoğlu'na gitmeden her yerini biliyorum sanırım :) Yani diyorum ki kesinlikle okunması gereken bir kitap :)
Hep böyle olurdu zaten. İster biri vurulsun , ister biri soyulsun , ister biri dövülsün, bir an kalabalığın akışı durur, kısa bir aradan sonra sanki kimse ölmemiş, kimse yaralanmamış, kimsenin malı çalınmış gibi cadde eski çalkantısına geri dönerdi.