Geçmez biliyorum.
Ben düşmedim, bir yerimi kesmedim,
Kolum kırılmadı.
Ben kötü bir hastalığa yakalanmadım,
Kabustan uyanmadım.
Bende ki yara değil; kesik, kırık, korku..
Öyle bir şey değil.
Bende ki sürekli boşluktan düşüyormuşum hissi,
Devamlı koşuyor ama bir yere varamıyormuşum gibi. Bu geçmez!!!!