“Öğrenmeye en çok ihtiyaç duyduğumuz şeyi öğretiriz” diyor, Dr. Harrıet Lerner, öfke dansı kitabın da.... Aslında insan bu sözden anlıya bilir belki de en çok neye ihtiyacı olduğunu. Sevgiyi mi öğretmeye çalışıyoruz demek kii sevmek ne demek bilmiyoruz ya daa tam aksi nefret duyup bunu mu aşılıyoruz karşımızdakine, o zaman nefret kelimesi ne demek bilmiyoruz... İnsan en çok kendini okumalı. Kim olduğunu, nasıl davrandığını ya da kim olduğu ile yaptıklarının bağlantılı olup olmadığını bi kontrol etmeli. Ben kimim demeli.... Merhametli insanlara çıksın gittiğiniz bütün yollar....