Bence hepiniz değersiz ve acımasız insanlarsınız!... Siz mutluluğun ne olduğunu ve yaşamı bilmiyorsunuz. Insan yaşamı doğal güzelliğiyle yaşamalı. Her gün benim gördüğüm şeyleri görmeli ve anlamalısınız. Oyunlarınız ve düşlerinizle ne denli acınacak, ne denli utanılacak durumda olduğunuzu bir bilseniz!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir vahşi hayvanı düşünelim. Hem Tatarların sazlıklarında hem de bizim sazlıklarımızda yaşar bu hayvan. Aklına neresi eserse, evi orasıdır. Tanrı yemesi için ne vermişse onu yer ama insanlar, " Günahlarımızın cezası olarak cehennemde kor haldeki tavaları yalayacakmışız!" derler. Bunların hepsi düzmece, koca bir yalan!