şeyma

şeyma
@Neftisey
𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟
Çelişkiye düştüğümüzde gidebileceğimiz bir yer yoktur.
Sayfa 68·Kitabı okudu
Reklam
Sevmekten vazgeçtiğimiz insanların duygularında her zaman bize gülünç gelen bir şeyler vardır.
Sayfa 103·Kitabı okudu
Başkalarıyla uyumlu olmaya çalışınca uyumsuzluk baş gösterir. Bir insanın yaşamındaki en önemi şey kendi yaşamıdır.
Sayfa 91·Kitabı okudu
Mutluyken hep iyi insan oluruz; ama iyi insan olduğumuzda illa mutlu değilizdir.
Sayfa 91·Kitabı okudu
Geçmişte tiksinerek işlediğimiz günahları gelecekte defalarca, hem de mutluluk duyarak işleyeceğiz.
Sayfa 68·Kitabı okudu
Reklam