Buna uzun vadede ne denirdi bilmiyorum, ama kısa vadede mahvolmak deniyordu...
Mahvoldum diyerek girdiğim her yolun yarısında kurtulduğumu sandım, kurtulduğumu sandığım her an tekrar tekrar mahvoldum...
"İşte şimdi içindeki yıldız parlayabileceğinden çok daha fazla parlıyordu. Çünkü gerçek yıldızlar sadece gerçekten savaşanların içinde parlar. Gökyüzü, yanlızca bir yanılsamadır, gerçek gökyüzü bizim içimizdir..."