Nejdet kalkan

Nejdet kalkan
@Nejdetk
Bütün beklentileri tüketim Tarihsiz ve tarifsizim
Neyi bekleyeceğiz zeze? Gökyüzünden güzel bir bulutun geçmesini.
Reklam
İnsanlar niçin böyle yaşıyorlardı? Niçin bazıları iyi,bazıları kötüydü? Niye bazıları mutlu, bazıları mutsuzdu?
Umutsuzluk; insanoğlunun kendine karşı hazırlayabileceğ suikastelrin en korkuncudur, umutsuzluk manevi bir intihardır.
“koltuk altında kitaplar taşıdığını görüyorum kardeşim. Bugünlerde hâlâ kitap okuyan birine rastlamak gerçekten nadide bir zevk kardeşim.”
Kederli saatler amma da uzun Geliyor insana.
Reklam