Bir insanın hayatta kalmak iÇin verdiği yaşam savaşı ve çevrenin onun verdiği mücadeleyi görmezden gelişi… Yazdıklarıyla, yazıyla, hayal gücüyle var olmayı deneyen ancak sanatın onu istediği güce kavuşturamamasını yazar tüm ayrıntılarıyla ele almış. Tabiri caizse “sanat karın doyurmuyor” demek istemiş bize . Betimlemeler, karakterlerin tahlili olağanüstü. Okurken baş karakterin açlığını sonuna kadar hissettim .
Konu akışı sürükleyici ancak basit bir konusu var. Bitirmeden bırakmak istemediğim için kitabı okumayı tamamladım. Kitap okumayı sevmeyen gençler için tercih edilebilir diye düşünüyorum. Eleştirel yaklaşım için zayıf bir yapıya sahip.
Dokunaklı bir yaşam hikayesi… Yokluğun, açlığın insanı sürüklediği sefaletin her zerresini sonuna kadar hissettirdi. Bir hayata daha ne kadar acı sığdırılabilirdi ki…