Hazal Yıldız

Hazal Yıldız
@Nemesis0
Kendimi bir deprem ardında darmadağınık olmuş bir odaya benzetiyordum, bu dağınıklığı sever miydi bir gün?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Savaşın iki tarafı da bendim ve bu savaşı iki taraf da kaybediyordu. Bu savaşta hem kendimi yeniyor hem kendime yeniliyordum...
Sayfa 159 - Egeninincisi·Kitabı okudu