Oldukça sürükleyici, kurgusu çok iyi hazırlanmış keyifli bir kitap. Sadece polisiye ve aksiyondan ziyade hikayede geçen mekan betimlemeleri de mükemmel, akıcı hikaye sizi olayların içerisinde sarmalıyor. Giderek artan transhümanist düşüncenin nerelere kadar uzanabileceğinin farklı bir izlenimi, okumanızı tavsiye ederim.