Güzell ama bunun diğer kitabının alınmasını öneririmm zaten iki kitapta çoğunlıkla aynı şeyi anlatıyo ama çirkinin kitabında onunda hikayesi var bence onu alın çünkü masallardada zaten hep güzelin hikayesi geçiyoo bu masalı sevenler alsıınn çok tatlı güzel bir kitapp zaten 10 dk da falan bitiyooo
Güzell bunun bi kitabı daha var ama onu alıyosan buna bunu alıyosanda onu almana gerek yok bence bunu alın daha iyi masallarda falan zaten güzelin yaşadıkları anlatılıyoo o yüzden bunun alınması yeter eğer bu masalı seviyosanız bence alın zaten 10 dk da falan bitiyoo güzel tatlı bir kitapp
Yaniii güzel amaa gerek varmı okumak isteyenler varsa (manga koleksiyonu yapmıyosanız)alınması taraftarı değilim yani 10 dk da okursunuz ama gerek varmııı bilemedimm
Kitabı beğendim AMA ters köşe sevmeyenler okumamasını tavsiye ederim konusu akıcı fantastik sürükleyici bir kitap ana karaktere birazcık sinir olabilirsiniz ama neyseee yinede okunmasını tavsiye ederiiiimmmm
Yani mükemmel çok güzel bir kitap ama yani herkes biliyodur ama bilmeyenler varsa kötü sonlu kötü son sevmeyenler okumasını tavsiye etmem ama kitap çok sarıyo ben 1-2 günde falan bitirdim Neav