Geride bırakılan bir tek ben vardım, insan toplumundan sonsuza dek kaçan, içeriden biri ya da dışarıdan biri ayrımına bakılmaksızın, Horiki tarafından bile terk edimiş bir soytarı.
"Yaşıyorsak, hayata dair en anlamlı cümleleri söyleyebilme şansı hep var. Geri dönebilme ve yeniden başlama şansı. Yeniden başlayabilme. Ne olursa olsun yeniden. Usanmadan, unutmadan, utanmadan...
Tekrar görüşürüz."