nur

nur
@Nerawse
kaybettiğim okuma alışkanlığımı kazanmaya çalışıyorum
ona yardım edemem ama onu görmemek için gözlerimi de kapatamam. en iyisi dünyada böyle acıların var olduğunu hiç bilmemek.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bu dünyadan geçip gitmiş tüm âşıkların kahkahamızı duyup iç çekmesini istiyorum. tutkumuzun alevi toz toprak olmuş bedenlerine can versin, onları uyandırıp acıyla kıvrandırsın istiyorum. Tanrım, Harry, onu nasıl taparcasına seviyorum bir bilsen!
çağımızın acıya duyduğu sempatide hastalıklı bir şeyler var.