Sonuç çıkarmayı başarırsanız zorluklar bilge bir öğretmen gibidir. Sonuç çıkarmayı bilmiyorsanız her gün dayak yediğiniz ama hiçbir şey öğrenmediğiniz öğretmeninize benzer zorluklar. İşin kötü tarafı, derse de girmek istemezsiniz yani hayatı sevmezsiniz.
Keza insan açgözlü bir varlıktır ve aslında şikayet ettiği eksikliklerin birçoğuna zaten sahip olduğunun farkında değildir.
Oysa: " En sefil dilencinin bile ihtiyacından fazlası bulunur çıkınında.