Nermin ÇAKIR

Nermin ÇAKIR
@Neri_Ckr
•İnsanlar kırıcıydı kitaplara kaçtım... #Cemil Meriç# •Osmanlı Türkçesi Çevirmeni
Tarihçi
KAEÜ
Kırşehir
1 Ekim
332 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Aylımcılık yaratılmalı, kin olmalı, nefret olmalı, öfke olmalı, savaș yaratılmalı, nifak tohumları beslenmeli, sevmemeli insanlar birbirlerini, kardeș kavramı olamamalı; olmamalı ki, savaș ticareti gelișsin, silah satıșını arttırsın; olmamalı ki, șu anda dünyadaki mevcut silahlarla insanlık yok edilsin (var olan silahlar dünyayı 17 kez yok edecek güçte). Silahı üreten güçlü kabul edilsin.
Avicenna isimli okura yanıt verildi
Nermin ÇAKIR
Bana da nasip oldu şükür. Ayrıştırmaya çalıştıkları kesime objektif yaklaşarak, konuları araştırarak yaklaşınca düşman olmak, nefret etmek yerine sevip saygı duydum. Rabbim herkese nasip eder inşallah sevgiyle duvaları, ön yargıları yıkmayı🤗
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Aylımcılık yaratılmalı, kin olmalı, nefret olmalı, öfke olmalı, savaș yaratılmalı, nifak tohumları beslenmeli, sevmemeli insanlar birbirlerini, kardeș kavramı olamamalı; olmamalı ki, savaș ticareti gelișsin, silah satıșını arttırsın; olmamalı ki, șu anda dünyadaki mevcut silahlarla insanlık yok edilsin (var olan silahlar dünyayı 17 kez yok edecek güçte). Silahı üreten güçlü kabul edilsin.
Avicenna isimli okura yanıt verildi
Nermin ÇAKIR
İnşallah aşarız. Hırs, nefret, öfke, kin yerine sevgi yayılır umarım🌼
Aylımcılık yaratılmalı, kin olmalı, nefret olmalı, öfke olmalı, savaș yaratılmalı, nifak tohumları beslenmeli, sevmemeli insanlar birbirlerini, kardeș kavramı olamamalı; olmamalı ki, savaș ticareti gelișsin, silah satıșını arttırsın; olmamalı ki, șu anda dünyadaki mevcut silahlarla insanlık yok edilsin (var olan silahlar dünyayı 17 kez yok edecek güçte). Silahı üreten güçlü kabul edilsin.
Avicenna isimli okura yanıt verildi
Nermin ÇAKIR
Çok acı. İnsanları kutuplaştırarak birbirlerine düşman etmeleri vicdansızca. Sırf kendi çıkarları için savaş ortamı yaratırken keşke sonuçlarının koca bir nesli olumsuz etkileyeceğini de düşünseler. Savaş ortamında büyüyen çocuklar çiçek böcek çizmeleri gereken yaşta bomba, savaş uçağı ve ölmüş insan resimleri çiziyorlar. Bu daha olayın görünen yüzü maalesef ki.:(
Çaya kaç şeker atıyorsunuz?
Anket
Nermin ÇAKIR
2 🙃