Sabretmek nedir?
Herkes sabrı yanlış anladı!
Boyun bükmek, razı gelmek, olduğun yerde kalmak.
Sabır;
Karşı durmak, çaba sarf etmek, gayret etmekten geçmeliydi.
Sabırla, umutla, hasretle nasibini beklemek, aslı bu olmasa ne kadar direnebilirdi ki insan...🕊
Bana, "Başaramazsın", diyen onca insan ben bir şeyleri başardığımda, "Zaten ben sana inanıyordum", dedi. Sadece güldüm. Normal karşıladım; çünkü insanlar hep böyledir...Yapmaman için, başarısız olman için her şeyi yapar. Yaparsın, başarırsın, sonra gelir sana bir de pişkince, "Ben zaten sana inanıyordum", der... O yüzden git, başar ve insanlara aldırma. Bu yol senin, daima önüne adımla!
"Herkes herkessiz yaşayabilir."
Bir insanın hayatı, başka bir insanın hayatıyla anlam kazanabilir belki evet; ama bir insanın hayatı tek başına da anlamsız değildir.
"İnsan eninde sonunda her şeye alışır."
Bir şeyleri kaybettiğimize çok üzülürüz bazen ama şöyle bir gerçek var ki, kaybettiğimiz şeylerin bize kattığı gücü hiçbir şeyle satın alamayız.