Yazarın okuduğum ilk kitabıydı.Onun da yazdığı ilk kitap olduğunu düşününce etkilenmemek elde değil doğrusu.İlk olmasına rağmen çok çok başarılı bir kitap.Eminim diğerleri çok daha iyidir.
Tarih benim eksik yanım, hep çok sıkıcı gelmiştir.Sonradan telafi etmeye çalışıyorum.Kitaptaki olaylar tarihle okadar iç içe ki ister istemez araştırma ihtiyacı hissettim, bahsi geçen bölgeleri harita da inceledim ve bu durum çok hoşuma gitti.
İlk başlarda biraz sıkıcı geldiğini itiraf etmeliyim.Sonrasında olaylar daha akıcıydı.Ben kitabı genel anlamda beğendim, sanırım sıradaki Semerkant olacak.