Athy_chan_online

Athy_chan_online
@NesLily
''Si l'on me perd, sache que je serai la tienne" -| Eğer beni kaybedersen, biliyorum senin olacağım. |-
Sen; papatya gibisin, beyaz,ince ve narin.. Farkında mısın acaba,kaçamak bakışlarımın sende hapsolduğunun? Kulağımda hep aynı müzikle yüreğimin tüm anlamlarını sana yüklediğimin? "papatya gibisin beyaz ve ince eziliyor ruhum seni görünce"
Şiir