Athy_chan_online

Athy_chan_online
@NesLily
''Si l'on me perd, sache que je serai la tienne" -| Eğer beni kaybedersen, biliyorum senin olacağım. |-
;gri insanlardan nefret ederdim. İnsanın siyah mı, yoksa beyaz mı olduğu belli olmalıydı. Kötü olsa bile bunu belli etmeliydi.
Sayfa 450·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İçte tutulan gözyaşları akıtılanlardan daha acıtıcıdır. Stefan Zweig
... Ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur.
Edebiyat