Athy_chan_online

Athy_chan_online
@NesLily
''Si l'on me perd, sache que je serai la tienne" -| Eğer beni kaybedersen, biliyorum senin olacağım. |-
Puan vermedi·64 syf.··
2019 7. kitabı
Bazen hepimiz bir amok koşucusuyuz . DELİ GİBİ davranıyoruz. Bir dürtüyle koşup , her şeyi yıkıp , yok ediyoruz . Peki ne iter bizi deli gibi davranmaya ? Aslında her zaman bir yarımız delidir. AMOK KOŞUCUSU bize saf delilik olarak nitelendirdiğimiz yanımızın hislerini anlatıyor . bunlar benim düşüncelerimdir . Sevmeyebilirsiniz ama saygı duyun lütfen Herkese kocaman mutlu günler ^^
Amok KoşucusuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2021134,8bin okunma