Ebedperesت

@Nesamu·
·
sabitlendi
Merhaba! 😊 Ben şu an Aydınlık Yarınlara Kitap Okuma Yarışmasına katıldım, çok güzel ödüller var ve kitap okumak daha da keyifli hale geliyor. Senin de ilgini çekebilir diye düşündüm. Aşağıdaki linkten kayıt olabilirsin. Benim referans kodumla üye olursan ikimize de puan geliyor! 🎉 👉 kayit.aydinlikyarinlara.com/Kayit/Ogrenci/9... Katılırsan çok sevinirim! Hadi birlikte okuyalım 📚😊
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nazını çekene ömrünü ver gitsin..😌
Duygu ve Düşünce
Çocuksu yanımın zarif incisi olmanı isterdim yâr..
Edebiyat
Kırdığın kalpten çiçek toplayamazsın...
İnsan ve Duygular