N.Öztürk

N.Öztürk
@NeseliHoca55
İnsanların sana neyi reva gördüğüne değil ,Allahın sana neyi hak gördüğüne odaklanırsan eşref-i malukatlığın hakkını verirsin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

N.Öztürk

, bir kitap okudu
7/10
·168 syf.·
10 günde okudu
·
2026 40. kitabı
Cengiz Aytmatov
8.2/10 · 87,5bin okunma
Avunduğum başka bir şey daha var: İnsanın çocuksu, temiz vicdanı tohumun içindeki öz gibidir. Bu öz olmadan hiçbir tohum gelişemez ve bizleri ileride ne beklerse beklesin, insanlar yaşadıkça hak, doğruluk denen şey de var olacaktır."
İnsanlar ne diye böyle yaparlar, bilmem ki! İyiliğe karşılık hep kötülük, hep kötülük. Sonra yaptıkların-dan utansalar, pişman olsalar bari! O da yok... Hep kendilerini haklı görürler, rahatlarının bozulmasına dayanamazlar. Sanki çevrelerindeki insanlar onlara yaranmak zorundaymış gibi her şeyi onlardan beklerler
'Atalarını tanımayanlar kısa zamanda yozlaşırlar,'